“Anhte hpe jaw da sai Chyoipra ai wenyi e Karai Kasang a tsawra ai myit, anhte a kraw lawang hta e ru bang ya manit ai” (Rom 5:5) hte maren, dai hte anhte dang kau lu na rai nga ai. Anhte a myit kraw lawang hta nga ai, n hkru n kaja ai myit, manawn masham ai myit, namak lawhpa myit, asung arung, ahkup ahkap nga ai myit ni hpe Chyoipra ai wenyi gaw jasan jaseng kau ya na rai nga ai. Karai Kasang a tsawra ai lam gaw, ting kyeng myit ai lam n-nga, anhte yawng a mai kaja ai lam hpe myit nga ai. Karai Kasang anhte a kraw kata hta bang tawn da ya ai tsawra myit gaw, tinang a jinghku wa/htingbu wa hpe kaja dik ai jaw ya na matu tam nga ai. Karai Kasang a tsawra myit gaw, anhte a n hkru n kaja ai myit yawng hpe jasan jaseng kau ya na rai nna, ra kadawn nga ai ni hpe gam jaw gam ya na matu n-gun jaw ya nga ai. Ra kadawn nga ai marai hkum shagu a matu anhte hta lit nga nga ai. Hpa majaw nga yang, Karai Kasang gaw anhte yawng hkra hpe Shi a hkrang sumla hte maren hpan tawn da sai rai nga ai (Npt Nph 1:26-27). Karai Kasang gaw anhte hpe tsawra nna, tsawra na matu hpan tawn da sai. Madu Karai tsawra ai zawn anhte tsawra ai shaloi, anhte gaw kabu pyaw dik ai hte lawt lam lu ai ni rai na re.
Anhte a jinghku ni/ htingbu ni hpe tsawra myit hte matsan dum garum kahtau ai lam gaw, Karai Kasang anhte a ntsa tawn da ya ai n htum n wai tsawra myit hpe htang madun ai lam rai nga ai. Ra kadawn nga ai, kaji htum ai wa hpe galaw daw ya ai a matu kumhpa bai nhtang lu na re lam Madu Yesu nan tsun tawn da sai. Garum hpyi let sit shang sa wa ai kadai hpe mung Madu Yesu ning dang kau wu ai n rai. Dai majaw, Shi Madu a sape ni rai nga ai anhte ni hpe mung dai hte maren galaw chye na matu saw shaga nga ai. Na a ntsa tawn da ai Karai Kasang a law la ai tsawra matsan dum lama ai hpe chyeju dum nga ai kun? Na a htingbu/ jinghku wa hpe dai Madu a tsawra myit hte maren galaw daw ya na matu jin jin rai sai kun?
Mai kaja ai lam hta masha kaga ni sharawng awng ai zawn, nang mung rai nga ai kun? manawn masham ai hte n kam ai myit a majaw, sape ni hpe Madu Yesu daru kau nu ai. Shanhte ni zawn, Sape n re ai wa marai mi, Yesu a mying gang let nat gawt kau ai majaw myit n pyaw la nga ai. Dai wa hpe sape ni pat shingdang ai lam galaw sai. Madu Yesu mahtang; “nye a amying hte magam amu galaw ai wa gaw, nye a lam hpe n kaja ai ga alawan tsun lu na, kadai mung n nga ai” ngu bai tsun sai. Anhte mung, sape ni zawn, masha kaga ni, mai kaja ai lam galaw ai hpe, manawn ai myit, hkrit ai myit ni a majaw, myit yawn chye ga ai kun?
“tsawra ai myit gaw manawn masham n nga ai, . . . dai teng man ai hte rau kabu gara nga ai” (1kor 13:4,6) nga nna san Pawlu gaw anhte hpe shadum ya nga ai.
Shut hpyit mara hpe koi yen kau na lam hte seng nna sape ni hpe daru sharin ai shaloi, Madu Yesu lai lai jan jan tsun kau sai kun (MK 9:42-47)? Mungkan ga na nni nkri, hkam sha ai lam ni yawng hta grau manu kaba la ai, Karai Kasang hta htani htana ngwi pyaw simsa lam, ngu ai bandung shadaw kaba hpe Sape ni a matu tawn da ya sai. Asak naw hkrung nga lu na matu hkum hkrang a daw chyen langai ngai hpe tsi sara ni la kau ya ai zawn rai nga ai. Dai re ai majaw, wenyi si mat na lam de woi sa chye ai shut hpyit mara ni hpe koi yen kau ya lu na anhte shakut ra ga ai. Masha kaga ni hpe shut hpyit mara de lam woi na rai yang, kade daram lit kaba ai hpe Madu Yesu sadi jaw nga ai. Marai rai hpe shut hpyit na matu sharin ya ai rai yang, mara raw hkyem sa n jaw lu ai hpe Yuda ni hkap la ma ai. Grau nna, sak naw kaji ai ni a kam sham ai lam gaw hten bya loi ai hte shanhte hpe mai kaja ai kasi madun na ahkyak la nga ai. Masha kaga ni, grau nna sak naw kaji ai ni a man kaw kaja ai kasi hpe nang madun lu ai kun?
“Madu Yesu e, masha kaga ni hpe kabu gara shiga e sharin ai hte maren, kasi kaja madun lu na matu, Chyoipra ai wenyi hte ngai hpe jahpring ya rit. Nang Madu a Tengman ai ninghtoi, ngai kaw mung htoi tu ai marang e, masha kaga ni mung, shut hpyit mara a agung alau kaw nna lawt lu let prat nnan hta lawt lam lu la u ga law"